2015-01-12

SkandiaMäklarna lanserar ny kampanj – ”Vinn en mäklare”

Idag lanserar SkandiaMäklarna en ny kampanj där man får följa fyra olika personer och deras inredningsstilar.

Syftet med kampanjen är att visa på att vi kan hjälpa alla som ska flytta oavsett hur man har det hemma. Ibland behövs en rejäl uppfräschning innan bostaden läggs ut till försäljning och ibland behövs bara små justeringar.
Vi vill visa att vi kan få upp försäljningspriset rejält genom professionell hjälp, säger Andreas Mühlich marknadschef på SkandiaMäklarna.

Kampanjen kommer att visas på Youtube och Facebook och i andra digitala kanaler men även gå i radio. En del av kampanjen kommer att vara en tävling på sociala media där deltagarna kan skicka in sina bilder på sina hem som ska säljas.

Alla som går i flyttankar vill vi ska vara med i tävlingen eftersom man kan vinna en mäklare och en professionell styling. Och det ska vara enkelt att tävla, man skickar bara in sina bilder på #vinnenmäklare så är man automatiskt med i tävlingen, säger Andreas Mühlich.

Kampanjen har mestadels gjorts inhouse. Kreativ idé kommer från reklambyrån IK Stockholm och filmerna har producerats av House of Wizards.

För mer information kontakta:
Andreas Mühlich, Marknadschef SkandiaMäklarna
0734-42 46 32, e-post: andreas.muhlich [at] skandiamaklarna.se

SkandiaMäklarna är en av Sveriges största fastighetsmäklarkedjor med cirka 430 medarbetare på 78 kontor. SkandiaMäklarna särskiljer sig genom hög kunskap inom såväl försäljning, marknadsföring som lokalkännedom. Verksamheten spänner över områdena: bostäder, fritidsboende, kommersiella fastigheter samt utlandsboende. Läs mer på www.skandiamaklarna.se