2014-02-11

Johan Bulut är årets mäklare

Johan Bulut på SkandiaMäklarna i Upplands Väsby har utsetts till Årets Mäklare 2013. Bland konkurrenterna fanns 430 andra mäklare över hela Sverige. Utmärkelsen ”Årets mäklare” baseras bland annat på kundnöjdhet.

SkandiaMäklarna är ett av de största mäklarföretagen i Sverige med 78 kontor runt om i landet och närmare 430 medarbetare. Varje år utdelas utmärkelsen Årets Mäklare inom kedjan och i år föll valet på Johan Bulut.

– Jag älskar mitt jobb och ställer höga krav på mig själv, det tror jag gör mig till en engagerad mäklare och det är något som kunderna märker. Det finns väl inget direkt framgångsrecept utan handlar nog om att hålla sina kunder nöjda genom hela processen. Grundläggande saker som att hålla kunderna uppdaterade har stor betydelse, jag ringer hellre ett samtal för mycket till alla mina kunder, säger Johan Bulut på SkandiaMäklarna i Upplands Väsby.

Under 2014 förmedlade Johan Bulut 96 bostadsrätter och villor, ett stort antal i förhållande till genomsnittet.

– I vår bransch är hög kvalitet rakt igenom ett krav. Johan Buluts insats och de exceptionellt höga betyg han har fått från sina kunder är ett föredöme för oss alla, säger Fredrik Helmstrand, VD för SkandiaMäklarna.

Johan Bulut kommer från Örebro och har arbetat som fastighetsmäklare i 9 år.

Johan Bulut, SkandiaMäklarna i Upplands Väsby, mobil: 070-160 00 85, e-post: johan.bulut [at] skandiamaklarna.se
Fredrik Helmstrand, VD SkandiaMäklarna 0733- 679900, e-post: fredrik.helmstrand [at] skandiamaklarna.se